Джим Коллінз (Jim Collins) — американський бізнес-консультант і письменник. Автор книжок “Від хорошого до величного”, “Величні за власним вибором”, “Зроблено на совість”. Публікується в Harvard Business Review, BusinessWeek, Fortune та інших видання. У своїй книжці “Від хорошого до величного” Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу — дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки.
Праця Джимі Коллінза стане настільною книгою для менеджерів та топ-менеджерів компаній – великих та малих, успішних та тих, що лише розвиваються. Досягти успіху можна за мить, а закріпити його та стати величним – у цьому вам допоможе Джим Коллінз. Читайте та впроваджуйте, хай навіть ви офіс-менеджер чи секретар – корпоративний дух та культура працюють на всіх рівнях.